PERSONEL
ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜN GÖREVLERİ
-
- Kalite
politikasının Personel Şubesi Müdürlüğü içerisinde iletilmesini ve anlaşılmasını
sağlamak/sağlattırmak,
- Genel
Müdürlüğün insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmaları
yapmak, personel sisteminin geliştirilmesi ile ilgili üst yönetime teklifler
vermek,
- Yetki
ve sorumluluk alanına giren konularla ilgili kurum için ve kurumlar arası
yazışmalar yapmak,
- Yürürlükteki
kanun, yönetmelik ve mevzuat ile Genel Müdürlüğün ormancılık politikaları
çerçevesinde atama ve nakillere ait işlemleri yapmak,
- İstifa
ve emeklilik dönüşü açıktan atamlar yapmak,
- Kurum
içi ve kurumlar arası personel atamalarında onay öncesi hazırlık için iş ve
işlemleri yapmak,
- İstifa,
müstafi sayılma ve disiplin soruşturması ve hukuki nedenlerle göreve son verme
iş ve işlemlerini yapmak,
- 1-4
dereceler arası derece, terfi, sınıf, bütçe ve unvan değişikliği ve üst öğrenim
değerlendirilmesi (intibak işlemi) yapmak,
- askerlik
nedenleriyle ücretsiz izinli sayılma ve asker dönüşü atama işlemlerini
yapmak,
- Memuriyette
yükselme yönetmeliği uygulaması ile ilgili yetki ve sorumluluk alanına giren
çalışmaları yapmak,
- Kalite
politikası, kalite hedefleri ve ilgili prosedürler uyarınca hazırlanan, kalite
yönetim sisteminde diğer işleri yürütmek,
- Kalite
Yönetim Sisteminin geliştirilmesi, uygulanması ve etkinliğinin sürekli
iyileştirilmesi için gerekli çalışmalara katılmak,
- Kalite
politikası ve Kalite Hedeflerinin, Personel Şubesi Müdürlüğü personeline
benimsetilmesini sağlamak/sağlattırmak,
- Personel
Şubesi Müdürlüğü personelinin sürekli iyileştirme teknikleri konusunda
eğitilmesini sağlamak/sağlattırmak,
- Kalite
Yönetim Sisteminin kurulmasında ve uygulanmasında Personel Şubesi Müdürlüğü’nün
her kademesinde destek sağlamak,
- Kurumun
kalite hedeflerine ulaşması için stratejiler önermek ,
- Kurumun,
çağdaş anlayış ve tekniklere uygun olarak planlaması ve yönetilmesi
çalışmalarına katılmak,
- Personel
Şubesi Müdürlüğü personelinin, deneyimli ve nitelikli olması için gerekli
çalışmaları yapmak/yaptırmak,
- Kalite
Yönetim Sisteminin işlerliği ve iyileştirilmesi çalışmaları için gerekli
organizasyonun yapılmasını sağlamak /sağlattırmak,
- Personel
Şubesi Müdürlüğü sorumluluğunda olan Düzeltici ve Önleyici Faaliyetleri takip
etmek ve gerekli çalışmaları yapmak/yaptırmak,
- Üst
yönetimin, Kalite Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Toplantılarına
(çağırıldığında) katılmak,
- Personel
Şubesi Müdürlüğü’ ndeki evrakların dosyalama ve arşivleme işlerini yaptırmak,
- Bilgisayarda
tutulan kayıtların düzenli olarak yedeklemesinin yapılmasını sağlamak, (işlem
yoğunluğu dikkate alınmak kaydı ile; iki ayda en az bir kez yedekleme yapılacak
şekilde)
- Genel
Müdürlüğümüzce verilecek benzeri işleri yapmak.
